Exception: Error: Could not call route extension//analytics/google! in /home/arto/public_html/system/engine/action.php:78 Stack trace: #0 /home/arto/public_html/system/engine/loader.php(85): Opencart\System\Engine\Action->execute(Object(Opencart\System\Engine\Registry), Array) #1 /home/arto/public_html/catalog/controller/common/header.php(23): Opencart\System\Engine\Loader->controller('extension//anal...', '1') #2 [internal function]: Opencart\Catalog\Controller\Common\Header->index() #3 /home/arto/public_html/system/engine/action.php(82): call_user_func_array(Array, Array) #4 /home/arto/public_html/system/engine/loader.php(85): Opencart\System\Engine\Action->execute(Object(Opencart\System\Engine\Registry), Array) #5 /home/arto/public_html/catalog/controller/information/information.php(53): Opencart\System\Engine\Loader->controller('common/header') #6 [internal function]: Opencart\Catalog\Controller\Information\Information->index() #7 /home/arto/public_html/system/engine/action.php(82): call_user_func_array(Array, Array) #8 /home/arto/public_html/system/framework.php(230): Opencart\System\Engine\Action->execute(Object(Opencart\System\Engine\Registry), Array) #9 /home/arto/public_html/index.php(20): require_once('/home/arto/publ...') #10 {main}

Întrebări Frecvente

1. Prețurile conțin TVA?

Da. Prețurile afișate pe acest site conțin TVA, 9% sau 19%, în funcție de produs. Prețurile sunt afișate în lei.

2. Pentru a cumpăra prin intermediul site-ului trebuie să am cont?

Pentru a cumpăra prin intermediul site-ului puteți să cumpărați ca vizitator sau să vă creați un cont și să vă autentificați. 

3. Cine poate cumpăra prin intermediul site-ului?

Articole Ortopedice comercializează produse atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice.

4. Ce fac daca nu pot comanda prin intermediul site-ului?

Dacă aveți dificultăți în a plasa comanda online, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul + 4 0723 56 30 98 sau prin e-mail la adresa spam@articoleortopedice.ro.

5. Pot să plătesc factura în dolari sau euro? 

Nu. Nu se acceptă plata în valută. Plata facturilor se face în lei.

6. Produsele se pot livra în spitale?

Da. Livrarea produselor se poate face și în spitale

7. Ce trebuie să fac dacă doresc să ridic produsul de la punctul de lucru?

Dacă doriți să ridicați produsele de la punctul de lucru vă rugăm să ne anunțați telefonic cu cel puțin 2 ore înainte. Număr de telefon: + 4 0723 56 30 98.

8. În ce caz selectez zona Ilfov pentru a calcula taxa de transport? 

Selectați zona Ilfov pentru a calcula taxa de transport dacă comanda va fi livrată în una dintre aceste localități: Otopeni, Pipera, Voluntari, Pantelimon, Dobroești, Popești-Leordeni, Măgurele Bragadiru, Chiajna, Mogoșoaia, Chitila, Buftea, Dudu, Roșu. 

9. Produsele pot fi livrate în orașe din afara țării?

Nu. Acest magazin livrează produse doar în România. 

10. Produsele pot fi închiriate? 

Nu. Produsele nu se închiriază.

11. Produsele sunt noi?

Da. Produsele sunt noi. Acest magazin nu comercializează produse second-hand.

12. Pot primi instrucțiunile de folosire în limba română ale produselor comandate?

Da. Puteți solicita instrucțiunile de folosire în limba română pentru produsele comandate pe adresa spam@articoleortopedice.ro.

13. Cum pot să primesc newsletter de la Articole Ortopedice?

Pentru a primi newsletter este nevoie să vă creați un cont și să bifați opțiunea „Da” la secțiunea „Abonați-vă la newsletterul Articole Ortopedice” din formular. 

14. Cum pot compara produsele?

Pentru a compara produsele mergeți pe pagina fiecărui produs pe care doriți să-l comparați și apăsați butonul „Compară produs” (se găsește în partea dreaptă pe pagina fiecărui produs și are forma unui grafic, lângă butonul „Adaugă în coș”. După ce ați terminat de selectat produsele dorite pentru a fi comparate apăsați pe linkul „comparare produse” din caseta ce se deschide pe ecran.

15. Ce este wishlist-ul?

Butonul pentru wishlist se găsește în pagina fiecărui produs lângă butonul „Adaugă în coș” și are formă de inimă. În wishlist puteți adăuga produse pe care vi le doriți în viitor. Pentru a comanda produsele dorite mergeți la secțiunea „Wishlist” și apăsați pe butonul „Adaugă în coș”.