Cum Comand - Articole Ortopedice

Statusul unui produs poate fi:

  • ,,În stoc” = produsul este în stoc și poate fi livrat.
  • ,,La comandă”= produsul se poate comanda, dacă vânzătorul acceptă comanda. Timpul de livrare este de aproximativ 4 săptămâni. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail comenzi@articoleortopedice.ro
  • ,,Stoc epuizat” = stocul produsului a fost epuizat.

Prețuri

Prețurile afișate pe site conțin TVA (9% sau 19% în funcție de produs) și sunt afișate în lei (RON). Prețurile produselor afișate pe site nu sunt negociabile.

Prețurile produselor sunt actualizate și sunt valabile în momentul efectuării cumpărăturilor online.  Prețurile pot suferi modificări fără o notificare prealabilă a utilizatorilor.

Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și cheltuielile de transport.

Comandă

Atunci când cumpărătorul efectuează comanda prin intermediul site-ului, e-mail sau telefon, el este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile.

Pentru a comanda prin intermediul acestui site, trebuie să aveți minim 18 ani.

Comanda cuprinde datele pentru facturare și livrare, produsele comandate (cod produs și cantitate).

Nu există o sumă minimă pentru comandă.

Obligațiile vânzătorului privind comanda

Vânzătorul va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în comandă și va livra bunurile specificate de cumpărător în comandă.

Vânzătorul consideră comanda finalizată atunci când există o confirmare telefonică și/sau prin e-mail din partea sa către client fără a fi necesară o confirmare de primire din partea clientului. În momentul în care vânzătorul confirmă comanda (telefonic sau prin e-mail) clientului, contractul intră în vigoare. O comandă neconfirmată de vânzător nu are valoarea unui contract.

Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind certificatul de garanție emis de către vânzător sau de către un furnizor al vânzătorului.

Metode de comandă

Pentru a comanda produsele care au statusul “În stoc” aveți trei opțiuni: fie comandați telefonic, fie comandați prin e-mail, fie comandați online prin intermediul site-ului.

Produsele care au statusul “La comandă” pot fi solicitate doar telefonic sau prin e-mail.

Comenzi online

Pentru a comanda prin intermediul site-ului www.articoleortopedice.ro puteți să vă creați un cont sau să comandați ca vizitator.

Procedurile de creare cont și comandă online sunt foarte simple, iar datele dumnevoastră sunt confidențiale. După ce v-ați creat contul, vă puteți autentifica. Este necesar să vă autentificați de fiecare dată când vizitați site-ul.

Pașii necesari pentru o comandă online:

  1. Autentificați-vă.
  2. Vizitați site-ul și selectați pe rând produsele și cantitatea dorită din fiecare produs, iar apoi apasăți butonul “Adaugă în coș”.
  3. Mergeți la secțiunea “Coș de cumpărături” pentru a vizualiza lista cu produsele și cantitățile selectate.
  4. Dacă doriți să renunțați la un produs sau să modificați cantitățile, efectuați modificările.
  5. După ce lista de cumpărături este finală, mergeți la secțiunea “Comandă”.
  6. Completați formularul de comandă corect și complet.
    • Specificați adresa completă pentru facturare.
    • Specificați adresa completă pentru livrare.
    • Selectați metoda de livare: “livrare prin curier” sau “ridicați din depozitul din București”.
    • Selectați metoda de plată. Dacă ați selectat metoda de plată “transfer bancar”, veți primi în e-mailul de confirmare datele necesare pentru efectuarea plății.
    • Dacă aveți de menționat detalii suplimentare, completați rubrica “Adaugă comentarii despre comanda ta”.
  7. După ce ați completat toate secțiunile formularului de comandă, apăsați butonul “Confirmare Comandă”. Veți primi un e-mail cu detaliile comenzii și veți fi contactat telefonic.
  8.  Dacă observați greșeli, vă rugăm să răspundeți la e-mail și să menționați modificările necesare.

*Dacă aveți dificultăți în a plasa comanda online, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul + 4 0723 56 30 98 sau prin e-mail la adresa comenzi@articoleortopedice.ro.

Din acest moment comanda apare ca fiind “În așteptare”. Atunci când statusul comenzii se schimbă în “În curs de procesare” înseamnă că personalul nostru procesează comanda dumneavoastră. În acest moment comanda poate fi anulată doar sunând la numărul de telefon + 4 0723 56 30 98 sau prin trimiterea unui e-mail pe adresa comenzi@articoleortopedice.ro. Timpul de procesare al unei comenzi este în general de 1 zi lucrătoare.

Din momentul în care statusul comenzii este “Trimisă”, comanda a fost trimisă firmei de curierat. În acest moment aveți un număr de AWB (pe care îl veți primi pe e-mail). Puteți urmări comanda pe site-ul www.bookurier.ro sau pe site-ul www.gls-romania.ro, secțiunea “Track and Trace”.

Dacă comanda a fost deja platită prin bancă, iar statusul comenzii este “Aștept plata”, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul + 4 0723 56 30 98 sau prin e-mail la adresa comenzi@articoleortopedice.ro.

Puteți verifica statusul comenzii în orice moment din contul dumneavoastră. Statusul comenzii poate fi:

  1. Comanda este în așteptare.
  2. Comanda este în curs de procesare.
  3. Comanda a fost procesată.
  4. Aștept plata.
  5. Comanda a fost trimisă.
  6. Comanda este completă.
  7. Comanda a fost anulată.
  8. Comanda este invalidă.
  9. Comanda a fost respinsă.
  10. Comanda a expirat.
  11. Comanda a eșuat.
  12. Comanda a fost rambursată.

Comenzi telefonice

Comenzile telefonice se fac în intervalul 09:00-20:00, de luni până sâmbătă la numerele de telefon afișate pe site (0723563098 sau 0771112219). În cazul în care sună ocupat, reveniți. Asigurați-vă că produsele pe care doriți să le comandați sunt în stoc în momentul în care faceți comanda. Un consultant de vânzări va prelua comanda dumneavoastră și vă poate răspunde la orice întrebare legată de produsele care vă interesează.

După efectuarea comenzii telefonice, clientul va primi un e-mail de confirmare a comenzii, dacă oferă o adresă de e-mail validă. Clientul trebuie să verifice cu atenție informațiile din e-mail și să informeze compania de eventualele erori. Compania nu este responsabilă pentru greșelile de comunicare cauzate de client, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși.

Comenzi prin e-mail

Pentru a comanda prin e-mail scrieți la adresa: comenzi@articoleortopedice.ro. Vă rugăm să specificați în e-mail:

  • Pentru persoane fizice: nume, prenume, adresa pentru livrare, adresa pentru facturare, telefon, e-mail, produsele comandate (cod și cantitate pentru fiecare produs), modalitatea de plată, modalitatea de livrare.
  • Pentru persoane juridice: numele organizației, CUI, J, codul IBAN, banca, adresa pentru livrare, adresa pentru facturare, numele persoanei de contact, telefon, e-mail, produsele comandate (cod și cantitate pentru fiecare produs), modalitatea de plată, modalitatea de livrare.

După efectuarea comenzii prin e-mail, clientul va fi contactat telefonic și va primi un e-mail de confirmare a comenzii. Clientul trebuie să verifice cu atenție informațiile din e-mail și să informeze compania de eventualele erori. Compania nu este responsabilă pentru greșelile de comunicare cauzate de client, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși.

* Nu se efectuează comenzi la punctul de lucru.

Vreau ceva urgent!

În cazul în care doriți să achiziționați produse în regim de urgență contactați-ne la numărul de telefon: + 4 0723 56 30 98 sau prin e-mail la adresa comenzi@articoleortopedice.ro.

Anulare comenzi

Comanda se poate anula prin telefon la numărul + 4 0723 56 30 98 sau prin e-mail la adresa comenzi@articoleortopedice.ro.

Facturare

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Factura fiscală se emite pe numele plătitorului (persoană fizică sau juridică). Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul Fiscal "semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii", iar conform Codului Fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: "se pot transmite facturi prin mijloace electronice".

Modalități de plată

Plata trebuie efectuată în maxim 5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii/emiterea facturii (proforma).

Produsele nu se pot achiziționa în rate. Prețul produselor trebuie achitat integral înainte de a fi livrate.

Plata facturilor se face în lei. Nu se acceptă plata în valută.

Plata se poate face prin:

  1. transfer bancar
  2. plată cash unui curier

Plata nu se poate face cu cardul și nici la sediul firmei.

Date necesare pentru efectuarea plății:

S.C. Pro Armonia S.R.L.

CUI: RO15479700

J40/7350/2003

IBAN: RO65INGB0000999904177628

Banca: ING Bank

Sucursala: Sebastian

După efectuarea plății prin bancă vă rugăm să ne transmiteți ordinul de plată sau să ne trimiteți un e-mail pe adresa comenzi@articoleortopedice.ro în care să specificați că plata a fost efectuată, pentru o procesare mai rapidă a comenzii.

Livrare produse

Produsele se pot livra prin curier sau se pot ridica de la punctul nostru de lucru (str. Înclinată nr. 2, sector 5, București, 050203). Produsele se pot ridica de la punctul nostru de lucru, doar dacă efectuați plata facturii prin transfer bancar. Dacă doriți să ridicați produsele de la punctul de lucru vă rugăm să ne anunțați telefonic cu cel puțin 2 ore înainte.

Articole Ortopedice oferă livrare oriunde în România.

Livrarea comenzii se face prin Bookurier pentru București și Ilfov (Otopeni, Pipera, Voluntari, Pantelimon, Dobroești, Popești-Leordeni, Măgurele Bragadiru, Chiajna, Mogoșoaia, Chitila, Buftea, Dudu, Roșu) în maximum o zi lucrătoare, iar pentru alte localități din țară, livrarea se face între 1-3 zile lucrătoare.

Prețul livrării este stabilit de Bookurier și variază în funcție de greutate și distanță.

Cheltuielile pentru transportul sunt achitate de către client.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

În cazul în care vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta încadrându-se în termen de 3 zile lucrătoare.