Termeni și Condiții - Articole Ortopedice

Termeni și Condiții – S.C. Pro Armonia S.R.L. www.articoleortopedice.ro

Înainte de a folosi site-ul www.articoleortopedice.ro sau de a cumpăra produsele vândute prin intermediul acestui site, vă rugăm să citiți cu atenție secțiunea “Termeni și Condiții”. Utilizatorii acestui site înțeleg și sunt de acord cu secțiunea “Termeni și Condiții”. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile acestui site vă rugăm să nu utilizați acest site. S.C. Pro Armonia S.R.L. poate modifica secțiunea “Termeni și Condiții” fără nici o notificare prealabilă a utilizatorilor.

Site = www.articoleortopedice.ro (proprietate a firmei S.C. Pro Armonia S.R.L.).

Vânzător = Compania = S.C. Pro Armonia S.R.L., cu sediul în București, Str. Mihail Sebastian 11, sector 5, 050772, Număr Registrul Comerțului J40/7350/2003, CUI RO15479700.

Client/Cumpărător = orice persoană fizică sau juridică ce accesează site-ul și/sau comandă prin intermediul lui.

Bunuri și servicii = produse solicitate în comandă, care urmează a fi furnizate de către vânzător cumpărătorului.

Comandă = document electronic ce intervine ca formă de comunicare între vânzător și cumpărător prin care vânzătorul este de acord să livreze bunurile și serviciile, iar cumpărătorul este de acord să primească aceste bunuri și servicii și să le plătească.

Contract = o comandă confirmată de către vânzător.

Set de termeni și condiții = contract între client și companie.

Termenii și Condițiile se aplică tuturor vânzărilor efectuate de S.C. Pro Armonia S.R.L. prin intermediul magazinului online www.articoleortopedice.ro către clienții săi. Din momentul în care lansează comanda, clientul acceptă setul de Termeni și Condiții, acesta având valoarea unui contract valabil încheiat.

Politică de Confidențialitate

Înainte de a folosi site-ul www.articoleortopedice.ro sau de a cumpăra produsele vândute prin intermediul acestui site, vă rugăm să citiți cu atenție secțiunea “Politică de Confidențialitate”. Utilizatorii acestui site înțeleg și sunt de acord cu secțiunea “Politică de Confidențialitate”. Politica de Confidențialitate stabilește regulile care privesc colectarea și utilizarea informațiilor personale pe care le furnizați atunci când utilizați acest site. Dacă nu sunteți de acord cu Politica de Confidențialitate a site-ului www.articoleortopedice.ro, vă rugăm să nu utilizați acest site. S.C. Pro Armonia S.R.L. poate modifica secțiunea “Politică de Confidențialitate” fără nici o notificare prealabilă a utilizatorilor.

Site-ul www.articoleortopedice.ro aparține companiei S.C. Pro Armonia S.R.L., cu sediul în București, Str. Mihail Sebastian 11, sector 5, 050772, Număr Registrul Comerțului J40/7350/2003, CUI RO15479700.

S.C. Pro Armonia S.R.L. este operator de date cu caracter personal atestat de Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, autorizația numărul 28520.

Prin completarea formularului de înregistrare pe site-ul www.articoleortopedice.ro, utilizatorul își dă consimțământul ca datele sale cu caracter personal să fie prelucrate și folosite de către S.C. Pro Armonia S.R.L. pentru a stabili contactul cu clientul și pentru prelucrarea comenzilor (livrare și facturare). Informațiile de orice fel furnizate de către cumpărător vânzătorului vor rămâne în proprietatea vânzătorului. Acestea pot fi utilizate numai pentru executarea contractului. S.C. Pro Armonia S.R.L. respectă confidențialitatea datelor utilizatorilor acestui site și se angajează să nu transmită datele personale ale clienților către terți.

S.C. Pro Armonia S.R.L. nu poate fi făcută responsabilă pentru erorile apărute în urma neglijenței utilizatorului privind securitatea și confidențialitaea contului și parolei sale.

Conținutul acestui site (texte, grafice, vizualuri, produse, coduri, idei, poze, video, scripturi, programe) este proprietatea S.C. Pro Armonia S.R.L. Nu este permisă sub nici o formă preluarea, distribuirea, modificarea, rescrierea, reproducerea și exploatarea conținutului de pe acest site în scopuri comerciale fără permisiunea scrisă din partea S.C. Pro Armonia S.R.L. De asemenea, numele site-ului și logo-ul sunt mărci înregistrate în proprietatea S.C. Pro Armonia S.R.L. și nu pot fi preluate, copiate sau folosite fără acordul scris al proprietarului.

Cumpărătorul înțelege dreptul de proprietate intelectuală și nu va dezvălui unei terțe părți si nu va face publice (pe internet sau media) nici una dintre informările primite de la vânzător. Cumpărătorul nu va face nici o declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți legat de comandă fără consimțământul prealabil scris al vânzătorului.

Prin transmiterea de opinii, informații sau materiale prin intermediul acestui site, clientul oferă vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. De asemenea, clientul este de acord ca vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, ideile pe care le trimite prin intermediul site-ului www.articoleortopedice.ro. S.C. Pro Armonia S.R.L. nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

Comunicarea cu magazinul

Se poate comunica cu magazinul prin postarea opiniilor despre produse sau utilizând formularul de la secțiunea "Contact". Părerile sau adresările ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat, obscen vor fi excluse din site. Compania poate gestiona informațiile primite fără a fi nevoită să aducă justificări.

Produse disponibile

Pozele produselor și informațiile despre produsele disponibile pe site sunt menționate în pagina fiecărui produs. Acestea sunt primite de la furnizorii firmei S.C. Pro Armonia S.R.L. Informațiile prezentate pe site-ul vânzătorului au caracter informativ. Descrierile produselor pot fi incomplete din motive legate de coerența informației, însă vânzătorul încearcă să prezinte informațiile relevante pentru ca produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat. Informațiile sunt actualizate în permanență. Compania poate modifica pozele, descrierile, prețurile în orice moment fără a avea obligația de a anunța vizitatorii site-ului cu privire la aceste modificări.

Statusul unui produs poate fi:

  • ,,În stoc” = produsul este în stoc și poate fi livrat.
  • ,,La comandă”= produsul se poate comanda, dacă vânzătorul acceptă comanda. Timpul de livrare este de aproximativ 4 săptămâni. Pentru mai multe informații vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail comenzi@articoleortopedice.ro
  • ,,Stoc epuizat” = stocul produsului a fost epuizat.

Prețuri

Prețurile afișate pe site conțin TVA (9% sau 19% în funcție de produs) și sunt afișate în lei (RON). Prețurile produselor afișate pe site nu sunt negociabile.

Prețurile produselor sunt actualizate și sunt valabile în momentul efectuării cumpărăturilor online.  Prețurile pot suferi modificări fără o notificare prealabilă a utilizatorilor.

Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și cheltuielile de transport.

Comandă

Atunci când cumpărătorul efectuează comanda prin intermediul site-ului, e-mail sau telefon, el este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vânzătorul își derulează operațiunile.

Pentru a comanda prin intermediul acestui site, trebuie să aveți minim 18 ani.

Comanda cuprinde datele pentru facturare și livrare, produsele comandate (cod produs și cantitate).

Nu există o sumă minimă pentru comandă.

Obligațiile vânzătorului privind comanda

Vânzătorul va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în comandă și va livra bunurile specificate de cumpărător în comandă.

Vânzătorul consideră comanda finalizată atunci când există o confirmare telefonică și/sau prin e-mail din partea sa către client fără a fi necesară o confirmare de primire din partea clientului. În momentul în care vânzătorul confirmă comanda (telefonic sau prin e-mail) clientului, contractul intră în vigoare. O comandă neconfirmată de vânzător nu are valoarea unui contract.

Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza contractului astfel încheiat, în completarea acestora fiind certificatul de garanție emis de către vânzător sau de către un furnizor al vânzătorului.

Metode de comandă

Pentru a comanda produsele care au statusul "În stoc" aveți trei opțiuni: fie comandați telefonic, fie comandați prin e-mail, fie comandați online prin intermediul site-ului.

Produsele care au statusul "La comandă" pot fi solicitate doar telefonic sau prin e-mail.

Comenzi online

Pentru a comanda prin intermediul site-ului www.articoleortopedice.ro puteți să vă creați un cont sau să comandați ca vizitator.

Procedurile de creare cont și comandă online sunt foarte simple, iar datele dumnevoastră sunt confidențiale. După ce v-ați creat contul, vă puteți autentifica. Este necesar să vă autentificați de fiecare dată când vizitați site-ul.

Pașii necesari pentru o comandă online:

  1. Autentificați-vă.
  2. Vizitați site-ul și selectați pe rând produsele și cantitatea dorită din fiecare produs, iar apoi apasăți butonul “Adaugă în coș”.
  3. Mergeți la secțiunea “Coș de cumpărături” pentru a vizualiza lista cu produsele și cantitățile selectate.
  4. Dacă doriți să renunțați la un produs sau să modificați cantitățile, efectuați modificările.
  5. După ce lista de cumpărături este finală, mergeți la secțiunea “Comandă”.
  6. Completați formularul de comandă corect și complet.
    • Specificați adresa completă pentru facturare.
    • Specificați adresa completă pentru livrare.
    • Selectați metoda de livare: “livrare prin curier” sau “ridicați din depozitul din București”.
    • Selectați metoda de plată. Dacă ați selectat metoda de plată “transfer bancar”, veți primi în e-mailul de confirmare datele necesare pentru efectuarea plății.
    • Dacă aveți de menționat detalii suplimentare, completați rubrica “Adaugă comentarii despre comanda ta”.
  7. După ce ați completat toate secțiunile formularului de comandă, apăsați butonul “Confirmare Comandă”. Veți primi un e-mail cu detaliile comenzii și veți fi contactat telefonic.
  8.  Dacă observați greșeli, vă rugăm să răspundeți la e-mail și să menționați modificările necesare.

*Dacă aveți dificultăți în a plasa comanda online, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul + 4 0723 56 30 98 sau prin e-mail la adresa comenzi@articoleortopedice.ro.

Din acest moment comanda apare ca fiind “În așteptare”. Atunci când statusul comenzii se schimbă în “În curs de procesare” înseamnă că personalul nostru procesează comanda dumneavoastră. În acest moment comanda poate fi anulată doar sunând la numărul de telefon + 4 0723 56 30 98 sau prin trimiterea unui e-mail pe adresa comenzi@articoleortopedice.ro. Timpul de procesare al unei comenzi este în general de 1 zi lucrătoare.

Din momentul în care statusul comenzii este “Trimisă”, comanda a fost trimisă firmei de curierat. În acest moment aveți un număr de AWB (pe care îl veți primi pe e-mail). Puteți urmări comanda pe site-ul www.bookurier.ro sau pe site-ul www.gls-romania.ro, secțiunea “Track and Trace”.

Dacă comanda a fost deja platită prin bancă, iar statusul comenzii este “Aștept plata”, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul + 4 0723 56 30 98 sau prin e-mail la adresa comenzi@articoleortopedice.ro.

Puteți verifica statusul comenzii în orice moment din contul dumneavoastră. Statusul comenzii poate fi:

  1. Comanda este în așteptare.
  2. Comanda este în curs de procesare.
  3. Comanda a fost procesată.
  4. Aștept plata.
  5. Comanda a fost trimisă.
  6. Comanda este completă.
  7. Comanda a fost anulată.
  8. Comanda este invalidă.
  9. Comanda a fost respinsă.
  10. Comanda a expirat.
  11. Comanda a eșuat.
  12. Comanda a fost rambursată.

Comenzi telefonice

Comenzile telefonice se fac în intervalul 09:00-20:00, de luni până sâmbătă la numerele de telefon afișate pe site (0723563098 sau 0771112219). În cazul în care sună ocupat, reveniți. Asigurați-vă că produsele pe care doriți să le comandați sunt în stoc în momentul în care faceți comanda. Un consultant de vânzări va prelua comanda dumneavoastră și vă poate răspunde la orice întrebare legată de produsele care vă interesează.

După efectuarea comenzii telefonice, clientul va primi un e-mail de confirmare a comenzii, dacă oferă o adresă de e-mail validă. Clientul trebuie să verifice cu atenție informațiile din e-mail și să informeze compania de eventualele erori. Compania nu este responsabilă pentru greșelile de comunicare cauzate de client, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși.

Comenzi prin e-mail

Pentru a comanda prin e-mail scrieți la adresa: comenzi@articoleortopedice.ro. Vă rugăm să specificați în e-mail:

  • Pentru persoane fizice: nume, prenume, adresa pentru livrare, adresa pentru facturare, telefon, e-mail, produsele comandate (cod și cantitate pentru fiecare produs), modalitatea de plată, modalitatea de livrare.
  • Pentru persoane juridice: numele organizației, CUI, J, codul IBAN, banca, adresa pentru livrare, adresa pentru facturare, numele persoanei de contact, telefon, e-mail, produsele comandate (cod și cantitate pentru fiecare produs), modalitatea de plată, modalitatea de livrare.

După efectuarea comenzii prin e-mail, clientul va fi contactat telefonic și va primi un e-mail de confirmare a comenzii. Clientul trebuie să verifice cu atenție informațiile din e-mail și să informeze compania de eventualele erori. Compania nu este responsabilă pentru greșelile de comunicare cauzate de client, omisiuni, întreruperi, ștergere de fișiere din e-mail, erori, defecțiuni, viruși.

* Nu se efectuează comenzi la punctul de lucru.

Vreau ceva urgent!

În cazul în care doriți să achiziționați produse în regim de urgență contactați-ne la numărul de telefon: + 4 0723 56 30 98 sau prin e-mail la adresa comenzi@articoleortopedice.ro.

Anulare comenzi

Comanda se poate anula prin telefon la numărul + 4 0723 56 30 98 sau prin e-mail la adresa comenzi@articoleortopedice.ro.

Facturare

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru bunurile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Factura fiscală se emite pe numele plătitorului (persoană fizică sau juridică). Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul Fiscal "semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii", iar conform Codului Fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: "se pot transmite facturi prin mijloace electronice".

Modalități de plată

Plata trebuie efectuată în maxim 5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii/emiterea facturii (proforma).

Produsele nu se pot achiziționa în rate. Prețul produselor trebuie achitat integral înainte de a fi livrate.

Plata facturilor se face în lei. Nu se acceptă plata în valută.

Plata se poate face prin:

  1. transfer bancar
  2. plată cash unui curier

Plata nu se poate face cu cardul și nici la sediul firmei.

Date necesare pentru efectuarea plății:

S.C. Pro Armonia S.R.L.

CUI: RO15479700

J40/7350/2003

IBAN: RO65INGB0000999904177628

Banca: ING Bank

Sucursala: Sebastian

După efectuarea plății prin bancă vă rugăm să ne transmiteți ordinul de plată sau să ne trimiteți un e-mail pe adresa comenzi@articoleortopedice.ro în care să specificați că plata a fost efectuată, pentru o procesare mai rapidă a comenzii.

Livrare produse

Produsele se pot livra prin curier sau se pot ridica de la punctul nostru de lucru (str. Înclinată nr. 2, sector 5, București, 050203). Produsele se pot ridica de la punctul nostru de lucru, doar dacă efectuați plata facturii prin transfer bancar. Dacă doriți să ridicați produsele de la punctul de lucru vă rugăm să ne anunțați telefonic cu cel puțin 2 ore înainte.

Articole Ortopedice oferă livrare oriunde în România.

Livrarea comenzii se face prin Bookurier pentru București și Ilfov (Otopeni, Pipera, Voluntari, Pantelimon, Dobroești, Popești-Leordeni, Măgurele Bragadiru, Chiajna, Mogoșoaia,  Chitila, Buftea, Dudu, Roșu) în 1-2 zile lucrătoare, iar pentru alte localități din țară, livrarea se face între 1-3 zile lucrătoare.

Prețul livrării este stabilit de Bookurier și variază în funcție de greutate și distanță.

Cheltuielile pentru transport sunt achitate de către client.

Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

În cazul în care vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta încadrându-se în termen de 3 zile lucrătoare.      

Transferul proprietății

Bunurile vor fi transferate în proprietatea clientului în momentul efectuării plății de către acesta așa cum a fost indicat în comandă. Prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul în care ridicați produsele de la punctul de lucru. Dacă bunurile sunt livrate prin curier, acesta nu are permisiunea din partea vânzătorului să lase clientul să deschidă coletul înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei  contravalori a bunurilor comandate.

Garanții

Toate produsele comercializate prin intermediul site-ului www.articoleortopedice.ro beneficiază de garanție conform certificatului emis de către S.C. Pro Armonia S.R.L. sau de către furnizorii firmei.

La livrarea produselor veți primi certificatul de garanție împreună cu factura. Pentru a beneficia de garanție este necesar să păstrați factura și certificatul de garanție.

În cazul în doriți să beneficiați de garanție trebuie să prezentați produsul, certificatul de garanție și factura eliberate de vânzător, toate accesoriile cu care a fost dotat produsul la cumpărare, altfel nu veți beneficia de garanție.

În cazul în care produsele defectate au fost utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost proiectate, au fost utilizate necorespunzător sau au suferit intervenții de către persoane neautorizate, nu veți beneficia de garanție.

Garanția va fi acordată în maxim 15 zile lucrătoare de când se primește produsul însoțit de documentele menționate mai sus. Dacă din cauza unor probleme de aprovizionare sau tehnice nu se pot înlocui produsele defecte, se va returna valoarea produsului respectiv.

Garanție persoane fizice: 2 ani.

Garanție persoane juridice: 1 an. 

Returnare

Returul produselor va putea fi solicitat într-una din următoarele situații:

1. Produsul comandat nu este conform cu specificațiile de pe site. În această situație produsul va fi înlocuit cu un altul sau la cerere, se va returna contravaloarea acestuia.

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite. Clientul trebuie să returneze produsul în ambalajul original, toate accesoriile și toate documentele care însoțesc fiecare produs. Dacă nu sunt îndeplinite toate condițiile menționate mai sus, S.C. Pro Armonia S.R.L. are dreptul de a refuza returnarea produselor.

2. Produsul comandat este nefuncțional în primele 24 de ore de la recepție. În această situație produsul va fi înlocuit cu unul nou.

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite. Clientul trebuie să returneze produsul în ambalajul original, toate accesoriile și toate documentele care însoțesc fiecare produs. Dacă nu sunt îndeplinite toate condițiile menționate mai sus, S.C. Pro Armonia S.R.L. are dreptul de a refuza returnarea produselor.

3. Produsul este livrat greșit. În această situație, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil pentru a putea returna produsul și a-l înlocui cu altul nou.

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite. Clientul trebuie să returneze produsul în ambalajul original, toate accesoriile și toate documentele care însoțesc fiecare produs. Dacă nu sunt îndeplinite toate condițiile menționate mai sus, S.C. Pro Armonia S.R.L. are dreptul de a refuza returnarea produselor.

4. Returnarea la cumpărare. Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Acestea se pot returna în ambalajul original intact și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Clientul trebuie să anunțe compania în scris că dorește returnarea la cumpărare conform O.U.G. 34/2014.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (ambalaj original, accesorii, etichete, documente însoțitoare). În cazul în care produsul returnat nu se află într-o stare corespunzătoare, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru acoperirea diferenței de preț rezultată sau să nu acceptăm returnarea. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri.

Art 13: Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului în conformitate cu art. 11. 

5. Produsul prezintă defecte în perioada de garanție. În această situație produsele vor fi returnate pe baza certificatului de garanție. Produsele trebuie să fie însoțite de ambalajul original, toate accesoriile și documentele originale.

6. În cazul în care coletul prezintă deteriorări vizibile la primire, vă recomandăm să refuzați recepția lui.

Dacă apar probleme, vă rugăm să completați formularul disponibil pe site la secțiunea “Returnări“ sau să ne contactați prin telefon la numărul + 4 0723 56 30 98 sau prin e-mail la adresa comenzi@articoleortopedice.ro.

Cheltuielile de transport vor fi suportate de către client.

În orice situație menționată mai sus, clientul nu va mai primi alte despăgubiri.

Reclamații și sesizări

În cazul în care aveți reclamații și sesizări în ceea ce privește comanda, livrarea produselor, returul, service-ul sau alte aspecte vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa comenzi@articoleortopedice.ro

Pentru a crește operativitatea vă rugăm să specificați în e-mail toate detaliile relevante pentru situația sesizată, cum ar fi numele și codul produsului, numărul și data facturii. Vom răspunde în cel mult 24 de ore de la primirea e-mailului dumneavoastră.

Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor este de 14 zile lucrătoare.

Cesionare și subcontractare

Compania are dreptul de a cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii pentru a onora comanda fără informarea clientului, acordul acestuia nu este necesar. Vânzătorul este responsabil față de client pentru obligațiile contractuale.

Forță majoră

Nici una din părți nu va fi răspunzatoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Legea aplicabilă – Jurisdicția

Prezentul contract este supus legilor din România. Litigiile apărute între client și companie vor fi rezolvate pe cale amiabilă. Dacă nu se reușește rezolvarea conflictului pe cale amiabilă, conflictul se va rezolva de către instanțele judecătorești române competente.

În cazul în care oricare dintre dispozițiile redactate mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, aceasta va fi eliminată din setul de Termeni și Condiții, fără a afecta validitatea celorlalte dispoziții.